18. nov. 2012

Utekos og dekorasjoner



Mildværet i november har gitt meg muligheten til å sanke av skogens herligheter, mye lenger enn jeg regnet med. I bakgåreden har jeg laget meg et "arbeidsbord" hvor jeg koser meg og lager ting til å pynte med, både ute og inne.Her er en liten stemningsrapport.
Jeg må jo si at jeg koser meg her i bakgården, selv i november.





I skogen har jeg hentet kråkefot og lav, til vinduskarmen.

I hagen er det sanket tujah, til krans på døren.

Inne i utestua har jeg laget ferdig ei pute til.
Utenfor vinduet er arbeidsbordet, hvor jeg koser meg mellom regnskurene.

Arbeidsbordet er den gamle døren fra garasjen.
Håndtaket har bitt holder til tauet.
For her produseres det pynt av pinner som man finner i veikanten.
Stjerner, fine til dekor både ute og inne.
 Dagene kan fylles med så mye, men når høsten kjennes på "gikta", er det vel ingenting som er bedre enn å være ute og gjøre hyggelige ting, da glemmer man lettere det som ikke er så ok. Blir det for kald, går jeg inn og koser meg med en kopp te og en titt inn hos alle dere som er til så stor inspirasjon for meg, Takk for at dere er der ute:)!
Farmor

8 kommentarer:

  1. Herlig innlegg - digger bordet laget av døren!
    Fin kveld til deg!
    Kusineklem.

    SvarSlett
  2. For en nydelig bakgård!! Skjønner godt at du trives godt der ute!

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

    Klem fra Karen

    SvarSlett
  3. Du ordner så fint. Og så har du en kjempefin bakhage også da!!
    Har hatt problemer med å kommentere på bloggen din, prøver igjen.

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei søs. Kan tenke meg du koser deg når du kan boltre deg i herlige naturmaterialer fra skogen. Og bakgården ER koselig ja. :) Klem til deg.

    SvarSlett
  5. For et koselig arbeidsted!!...ikke rart du trives her:)...mye fint materiale du har samlet...og som blir til de flotteste juleting:))
    Ha en fin uke:))

    SvarSlett
  6. Så heldig du er som har slik en flott bakgård - helt nydelig!! Elsker puten du har laget!

    Fin uke til deg !

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  7. Så koselig du har det i bakgården din, og ett nydelig arbeidsbord. Deilig å ha en slik plass og holde på med syslene sine.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke, og god helg!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  8. Så masse flott du har laget!
    Helt nydelig den tujakransen:)
    Jeg har også laget kranser, utrolig gøy med egenproduserte ting.
    Likte veldig godt den fine puta:)

    Riktig god helg til deg!

    SvarSlett