25. nov. 2010

Til ytterdøren.

 Advent er den tiden på året som jeg koser meg
aller mest med inneaktiviteter og puslerier.
Litt pynt MÅ frem, for å lage litt ekstra stemning i krokene.
Denne ministallen fikk jeg da jeg var
jente, den hang som pynt på en julegave fra ei
nabokone. Jeg husker ikke hva som var i pakka,
men det var den vakreste gaven jeg noen gang
hadde fått.

Dette hjertet er årets pynt på ytterdøren.
Jeg formet hjertet av ståltråd og "vevde"
sølvtråd inni, for å feste de grå kvistene.
Noen små røde kuler festet jeg på til slutt.

4 kommentarer:

  1. Bevares for et vakkert hjerte, det må da ha vært vanskelig og lage?? Det ble aldeles nyydelig, ihvertfall!¨

    Ja, ser ikke ut til at du slipper opp for ideer:) Stilig!

    Klem fra Mariann..

    SvarSlett
  2. Kjære farmor, for et vakkert hjerte du har laget. Nydelig på den røde døra. Jeg gleder meg til du kan komme og besøke meg i mitt lille røde hus. Da skal du virkelig få gå på oppdagelse i alle kriker og kroker :D I dag har vi fyrt opp i peisovnen og det var så koselig. :) Snart advent og mange minner strømmer på. Gode minner fra barndommen og når vi puslet sammen før jul. Klemmer til deg. Merethe

    SvarSlett
  3. Her var det mye fint. Julestrømpene dine med tykk pelskant(saueull?) trykk og broderi er noe av det fineste jeg har sett. Du er både kreativ og flink: )

    SvarSlett
  4. Superfint hjerte du har laget!
    Det tok seg virkelig flott ut på døren:))
    Klem og fin adventsuke til deg!

    SvarSlett