6. nov. 2010

God kveld



God kveld;)
Så har høsten kommet og
 roen senket seg i stua.
Vi tenner i peisen og koser oss. 











Noen nye prosjekter er
unnagjort, og gangen i
andre etasje har fått ny drakt.
Vi er fornøyd og synes den
har blitt riktig så koselig.












Kreativiteten begynner å boble,
og jeg flyter på en bølge av idèer
som jeg skal sette ut i livet.
Idèen til denne engelen kom ei
natt som søvnen lot vente på seg
og var artig å lage. Nå skal neste
idè settes ut i livet. Ha en fin helg.



3 kommentarer:

  1. Så koselig at du er innom og poster et innlegg.
    Gangen din er kjempefin. Likeså engelen. :) Her sitter jeg og ser på flammene i peisovnen. Rolig musikk høres i bakgrunnen. Lørdagshygge. Godklem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Så nydelig engel du har laget! Tusen takk for hilsen hos meg...har en mistanke om at vi har truffet hverandre før... ;)
    Kommer innom igjen og ser på resten litt senere!

    SvarSlett
  3. Hei, hei
    Takk for koselig hilsen i bloggen min. Synes du hadde en koselig blogg, så legger den til i blogglisten min. Ønsker deg en fin og kreativ helg.

    SvarSlett