11. mai 2012

En award og en søt liten følgesvenn...


Jeg har fått en award fra bloggen  Tante Tråd, noe jeg synes var veldig hyggelig. Det er ei dame som er veldig flink med symaskin og strikkepinner. Ta en titt innom, så får du se:)

Awarden fungerer slik.
1. Du skal linke tilbake til den man mottok awarden fra.
2. Du skal sende den videre til 5 andre blogger som har mindre enn 100 følgere.
3. Du skal svare på 5 spørsmål.

Hvorfor begynte du å blogge?
I utgandspunktet startet det med en søster som bor litt for langt unna. Vi er begge glad i å være kreative og få idèer ut i livet. Ikke lett å forklare alt over telefon, så da  ble det å dele skapertrangen via blogg. Etter hvert har det blitt kontakt med gamle og nye venner, noe jeg setter veldig pris på.

Hvilke blogger følger du?
Jeg er ikke så mange timene på nettet, men følger blogger som inspirerer og blogger hvor jeg lærer noe nytt.

Hva er favoritt fargen din?
Alle farger er vakre. Ingenting er vakrere en en blomstereng med mange farger. I heimen går det i rolige naturtoner som sprites opp med blomster av forskjellige slag. Nå gleder jeg meg og ser frem mot en stor bukett duftende syrin.

Hva er favoritt filmen din?
Hm. Det er filmer som har gjort inntrykk og filmer som er uimotståelig morsomme. Jeg husker at jeg synes "Når du minst venter det", var en underholdende film, og "The last song" som jeg så sammen med datteren min, rørte meg.

Hvilke land drømmer du om å besøke?
Det må bli Island. Å se Island fra hesteryggen, ville vært fantastisk!

Det er så mange fantastiske blogger, fulle av inspirasjon. Her er noen som fortjener flere lesere:


Marianne's lille rom
Alvas hobby
Sått & Stort
Mitas hjørne
Månestråle

Da ønsker jeg dere en fin fredagskveld sammen med de dere er glad i. Farmor
Denne lille "kjærligher er" figuren er så søt.
Den har alltid vært her og minner oss på å
ikke ta hverandre for gitt.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk, så snilt av deg, da!
    Nå har jeg valgt å la bloggen min være awardfri, men tar den med meg "på si" og gleder meg over at du synes det er fortjent!
    Riktig god helg!
    Kusineklem.

    SvarSlett
  2. Hei på deg snille deg!
    Kjempekoselig at du vil gi en utmerkelse til meg,det setter jeg utrolig stor pris på:)
    Men også jeg har valgt å ha en awardfri blogg..
    Setter som sagt veldig pris på å bli valgt ut til å få en slik pris, og like stor pris på dine alltid koselige kommentarer:))
    Ønsker en fin kveld og flott ny uke!
    Varm klem til deg:)

    SvarSlett