9. feb. 2011

Endelig ferdig:-)


Dagene går og fylles med hverdagslige sysler,
da er det så deilig og tusle litt
med noe annet i blandt.
Planlegger å fornye soverommet litt
og har i den anledning laget et nytt
"nattbord"

Tenkte det ville bli fint med en benk
med god plass til å lage hygge med
pynt og stæsj. Under har jeg laget
en hylle til sengelektyren.

Dette intarsiabildet som jeg har laget,
 skal oljes og rammes inn og pynte
opp på soverommet. Rommet skal
innredes i naturmaterialer og er allerede
 klart i farmors hode.


I stuevinduet har jeg satt
en blomterkasse av kurv
med blomster i vakre farger.
Det begynner å bli lysere ute!


Tusler litt ved symaskinen om dagene og prøver ut noen ideer, så hvis resultatet blir bra,skal
jeg dele det med dere. Ønsker dere alle en fin uke.
                                                                                      Farmor

2 kommentarer:

  1. Så flink du er til å snekre da! Skikkelig fin den benken! Gleder meg til å se det ferdige resultatet! Her går dagene som en røyk- jobber i 70% stilling, har to små som krever sitt og da er det ikke så mye igjen til hobbyer :) Men jeg får jo gjort litt da :))
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg til å se rommet ferdig :) hi hi hvis jeg får lov da :) Flott benk/nattbord du lager. Det er møbelsnekkern sin det. :)
    Klem klem

    SvarSlett